Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlással kapcsolatos információk

Hogyan vásároljunk?

 

 

1. A termék kiválasztása

A Webáruházban lehetőség van tájékozódni, választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termék képére, vagy a részletek gombra kattintva megtekinthető a termék bővebb ismertetője.

A megvásárolni kívánt terméket a „Vásárlás” gomb megnyomásával lehet a "virtuális" kosárba helyezni. A Kosár tartalmára kattintva a vásárlás során kosárba helyezett termékek, valamint a számla végösszege és a szállítási költségek tekinthetők meg. Itt leellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel az árakra illetve a mennyiségekre, amelyek ezen a felületen igény szerint módosíthatók. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A termékek mellett részletes leírás szerepel azok funkciójáról, műszaki paramétereiről illetve a legtöbb terméket fotó is bemutatja a webáruházban. A termékek fotói csak tájékoztató jellegűek, illusztrációk, a ténylegesen kiszállított termékek eltérhetnek a fotón megjelenítettől. Az eltérések főleg a termék színében lehet. Konkrét szín igényét, megrendeléskor, a megjegyzés rovatban kérheti a vásárló.

2. A rendelés elküldése

A kosár tartalmának ellenőrzése után Vásárló a "Megrendelés" gombra kattintva tudja a megrendelési folyamatot befejezni.

Ezt követően Vásárlónak ki kell választania, hogy már regisztrált vásárlóként -, vagy regisztráció nélkül szeretne vásárolni. Vásárlónak ezen a ponton lehetősége van arra is, hogy regisztráljon a webáruházban.

Ha a Vásárló már regisztrált a Webáruházban, korábbi regisztrációja során megadott e-mail címe és jelszava megadásával beléphet Vásárlói fiókjába és a megadott személyes- és számlázási adatok betöltésével folytathatja a megrendelési folyamatot.

Regisztráció nélküli vásárlás esetén a személyes-, számlázási és szállítási adatok megadását kéri a Webáruház rendszere.

A következő lépésben Vásárló a számára megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás) választhatja ki. Ha egyetért a megrendelés minden részletével, akkor a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja megrendelését továbbítani Eladó felé.

3. Árak

A www.olcsoaruhaz.hu webáruházban feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, vagy akciós árak.

A feltüntetett árak bruttó árak, melyek tartalmazzák a mindenkori érvényes ÁFÁ-t, azonban a termékek ára nem tartalmazza a szállítási költséget. A konkrét megrendelésre vonatkozó szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés összesítésében tekinthető meg.

Amennyiben a webáruházban hiba, hiányosság vagy tévedés lép fel a termékek leírásánál vagy az áraknál, Eladó fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után Eladó azonnal tájékoztatja Vevőt az új adatokról. Ilyen esetben Eladó tájékoztatását követően Vásárló megerősítheti a már elküldött megrendelését, vagy lehetősége van arra, hogy elálljon a szerződéstől.

4. A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megtörténik. A rendelés feldolgozását követően Eladó ügyfélszolgálata e-mail-ben vagy telefonon tájékoztatja Vásárlót a megrendelés teljesítésének várható időpontjáról.

5. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

A megrendelési folyamat során Vásárlónak lehetősége van az általa megadott adatok helyességének ellenőrzésére. Amennyiben valamely adatot hibásan adott meg, úgy azt egyszerűen az adat újbóli megadásával módosíthatja. Amennyiben a hibásan megadott adat felfedezésére a megrendelés elküldése után kerül sor, úgy Vásárló a megrendelés teljesítése előtt köteles jelezni Eladó Ügyfélszolgálata felé, hogy a megrendelés teljesítése már a helyes adatokkal valósulhasson meg.

6, Visszaigazolás

Minden rendelésről, annak beérkezését követő 24 órán belül automatikusan visszaigazolást küld a Webáruház e-mail-ben. Ez a visszaigazoló e-mail kizárólag azt jelzi, hogy a megrendelés beérkezett az áruházba. Ha a megrendelés elküldésétől számított 24 órán belül Vásárló nem kapja meg az automatikus visszaigazolást, akkor az az áruházba nem érkezett meg. Ez esetben Vásárló a megrendelésének ismételt leadásával vagy Eladó Ügyfélszolgálatán tudja leadni megrendelését. Az automatikus visszaigazolást követően Vásárló még egy visszajelzést kap Eladó Ügyfélszolgálatától, amelyben a szállítás várható időpontjáról kap tájékoztatást. Eladó Ügyfélszolgálatának ezen visszajelzése e-mailben vagy telefonon történhet.

7, Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor azonnal automatikus értesítést küld Vásárlónak a Webáruház a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az Eladó és a Vásárló között létrejött szerződésnek, csupán azt jelzi, hogy Vásárló megrendelési igényét a rendszer regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben Eladó visszaigazoló levele (a munkanapokat tekintve) 24 órán belül nem érkezik meg, akkor Vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

A rendelés teljesítésének megkezdéséig Vásárlónak lehetősége van rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailben és/vagy telefonon Eladó értesíti Vásárlót a teljesítés várható időpontjáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután már csak személyesen vagy írásban van lehetőség a rendelés visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor. (E-mail: megrendeles@olcsoaruhaz.hu).

8, Fizetési feltételek

A webáruházban megrendelt termékek vételárának kiegyenlítésére Vásárlónak az alábbi lehetőségei vannak:

  • Házhozszállítás esetén előre utalással, vagy a kézbesítő futárnak választott fizetési móddal (bankkártya/készpénz),

  • Csomagpontra és Átvételi Pontra történő kiszállítás esetén a választott fizetési mód.

 

9, Szállítási módok / Szállítási határidők

A webáruházban megrendelt termékek átvételére Vásárló az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • házhozszállítás a GLS futárszolgálattal, 

  • Csomagpontra történő szállítás/átvétel

A szállítási idő az aktuális raktárkészlettől és a szállítási módtól függően 1-15 munkanap.

A megrendelést követő 1 munkanapon belül Eladó Ügyfélszolgálata e-mailben tájékoztatja Vevőt a csomag érkezésének várható időpontjáról.

Az alábbiakban olvashat a rendelés menetéről, nyitvatartásunkról, fizetési lehetőségekről, szállítás menetéről és költségeiről.

 

Webáruház nyitva tartás: NON STOP

 

 

Házhoz szállítás: Az ország teljes területén. Kelet Európa egyes országaiba is, érdeklődjön munkatársainknál.

 

Fizetési lehetőségek:

Vásárláskor a következő fizetési lehetőségek közül választhatsz.

Magyarországról:

  • Bankkártyás

  • Utánvétes fizetés

 

Ügyfélszolgálati munkatársaink a hívásaikat az alábbi időpontokban fogadják.

Hétfő:          09:00 - 17:00

Kedd:          09:00 - 17:00

Szerda:        09:00 - 17:00

Csütörtök:   09:00 - 17:00

Péntek:        09:00 - 17:00

Szombat:    szünnap

Vasárnap:  szünnap

 

 

Segítség pontról-pontra:Hogyan vásároljunk?

 

Lépések:

 

1. Termékek kiválasztása, kosárba helyezése

2. KOSÁRBAN a Tovább a kosárhoz gombra kattintás, majd a Tovább a pénztárba gombra kattintás

3. E-mail cím, és további adatok megadása, majd Tovább a szállítási módokhoz gombra kattintás

4. Válassza ki a kívánt átvételi módot: Házhozszállítás GLS futárszolgálattal, GLS CsomagPONTra történő szállítás, Átvételi Pontra történő szállítás – személyes átvétel, majd Tovább a fizetési módokhoz gombra kattintás

5. Házhozszállítás esetén írja be a szállítási címet. Kérjük ellenőrizze a beírt adatok helyességét.

6. CsomagPONTra történő szállítás esetén: válassza ki a legördülő listából a kívánt CsomagPONTot,. Kérjük ellenőrizze a beírt adatok helyességét.


Személyes átvétel esetén  A személyes átvétel helyszíne nem változtatható meg. Személyes átvétel csak a 1067 Budapest, Podmaniczky utca 43. szám alatt található eLogisztika cég üzlethelyiségében lehetséges.

7. Válassza ki milyen fizetési módot kíván igénybe venni.  Kérjük adja meg Számlázási adatait. Kérjük ellenőrizze a beírt adatok helyességét.

8. Majd kattintson a Tovább az összegzéshez gombra

9. A megadott adatait még egyszer ellenőrizheti, a Rendelés összegzése felületen.

10. A Rendelés összegzése felületen a „Megjegyzés a rendeléshez” című négyzetbe tüntethet fel megjegyzéseket (pl. a termék színével kapcsolatban, a futár részére, stb.)

11. Miután mindent rendben talált, elfogadva és tudomásul véve az Általános szerződési feltételek (ÁSZF) és az Adatvédelmi nyilatkozat/tájékoztató a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget, kattintson a Megrendelem gombra, mellyel véglegesíti rendelését