Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítással kapcsolatos információk


SZÁLLÍTÁS

Szállítás módja

Szolgáltató a vele szerződéses kapcsolatban álló GLS futárszolgálat igénybevételével juttatja el a terméket a Felhasználóhoz.

Futárszolgálatok elérhetőségei:

A GLS Hungary Kft. elérhetőségei:
Telefonszám: +36 29 886 700, +36 20 890 0660
E-mail:          info@gls-hungary.hu
Honlap:         http://gls-group.eu/HU 
Csomag csomagkövetés:    https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes


A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Ha Felhasználó ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni, feltéve, hogy a termék jellege ezt engedi. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Az első sikertelen kézbesítés esetén a futár egy értesítőt hagy a Felhasználónak, melyen feltünteti az elérhetőségeit. Felhasználó ezen elérhetőségek valamelyikén közvetlenül felveheti a futárral a kapcsolatot egy újabb kiszállítási időpont egyeztetése érdekében. A GLS a kézbesítés előtti napon, vagy a kézbesítés reggelén SMS értesítést küld. A 2. sikertelen kiszállítás szállítási költségét Felhasználó köteles megfizetni Szolgáltató részére.

Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt gondosan megvizsgálni, és a termékeken vagy a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérni jegyzőkönyv felvételét továbbá a termék visszaszállítását. Sérülés esetén Felhasználó ne vegye át a terméket.

Ha láthatóan sérült a csomagolás és egyértelműen megállapítható, hogy a szállítás során keletkezett a sérülés, a csomag visszaszállítását a Szolgáltató díjtalanul végzi.

A futár nem a Szolgáltató alkalmazottja, tehát a csomag tartalmához nem férhet hozzá, lezárt dobozt, vagy borítékot ad át, továbbá nem jogosult a csomag tartalmára vonatkozó semmilyen minőségi és mennyiségi panasz kezelésére. A futár kizárólag arra jogosult, hogy a csomagot átadja a Felhasználó részére és a csomag – külső - sérülése esetén azt visszaszállítsa a Szolgáltatónak. Azonban, ha Felhasználónak a futár távozása és a csomag felbontása után a csomagban lévő termékkel kapcsolatban bármilyen mennyiségi vagy minőségi problémája adódik, akkor a Szolgáltató készséggel segít, azonban a futár ilyen esetben nem jogosult eljárni.

 

Csomagpontra történő kiszállítással: A megrendelt termékek az összekészítést és a készletezést követően kiszállítás státuszba kerülnek. Ebben az esetben a termékeket a GLS futárposta segítségével elküldjük a megrendelésnél kiválasztott GLS CsomagPONT címre. A csomagok a futárszolgálatnak történt átadását követően, 1-5 munkanapon belül (amennyiben a megrendelt termék készleten van) kerülnek kiszállításra. Amennyiben beszállítói raktárból kell megrendelni a termékeket, úgy 1-15 munkanapra módosul a vállalható kiszállítási idő. A számlát a csomagban találja. A címzettnek e-mailben küld értesítést a GLS, ha az árut kiszállították a kiválasztott GLS CsomagPONTra. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre.


CsomagPont hasznos infók:

SÚLYHATÁR
Belföldön darabonként legfeljebb 40 kg súlyú csomagok kezelhetők biztonságosan. Exportcsomag esetén a súly maximum 31,5 kg lehet.

Könnyen megtudhatja az online díjkalkulátor segítségével, hogy milyen méretű csomagot adhat fel és mennyibe kerül a csomagszállítás.

Ezek az árak a GLS CsomagPontokon keresztül feladott csomagokra érvényesek.

MÉRETHATÁR
A csomagok körmérete nem haladhatja meg a 3 métert. Körméret = 2x magasság +2x szélesség + 1x hosszúság.

Maximum 2 méter hosszú áru adható fel.

Hosszúság: min. 10 cm – max. 200 cm
Magasság: min. 15 cm – max. 60 cm
Szélesség: min. 5 cm – max. 80 cm

Nem vállaljuk a csomag továbbítását, ha az áru megsérülhet, vagy a többi csomag biztonságos kezelését veszélyezteti.
Ilyenek az elégtelen módon és/vagy a kereskedelemben nem megfelelő módon csomagolt áruk, az Általános Üzleti Feltételekben megszabott áruk, különösen a különleges értékkel bíró áruk, mint például pénz, nemesfémek, műtárgyak, az értékpapírok, az állandó hőmérsékletet igénylő áruk, a lőfegyverek, a postafiók címre feladott áruk, élő állatok és növények, a személyes ingóságok, a jövedéki termékek, az ADR értelmében veszélyes áruk, továbbá az ATA-Carnet fedezete alatt feladott áruk.

A GLS CsomagPontban feladott áruk az általános kárfelelősség alapján, a fuvardíj megfizetése mellett a csomag 50 000 Ft-ig, de maximum az áru beszerzési értékéig biztosítva van.

 


Szállítási határidő

Általánosságban a szállítás határideje 1-15 nap között változik, mely függ a termék méretétől, értékétől, illetve attól, hogy a szállítást Magyarország mely területére kéri a Felhasználó.
 

A munkanapokon 17:00 óráig leadott rendeléseket Szolgáltató a megrendelés napján dolgozza fel, míg a 17:00 óra után leadott megrendeléseket Szolgáltató a következő munkanapon dolgozza fel.

A csomag futárszolgálatnak történő átadása időpontjáról Szolgáltató e-mailben értesíti Felhasználót, kérjük nézze az e-mail rendszerében a „spam” (levélszemét) menüpontot is, mert elképzelhető, hogy a rendszer által kiküldött e-maileket így ismeri fel a rendszere. A csomag kiszállítására az értesítést követő napon kerül sor, a Felhasználó által megadott címre. Amennyiben az e-mail értesítést követően a szállítási idő bármely okból nem tartható be, a Szolgáltató telefonon keresztül felveszi a Felhasználóval a kapcsolatot a szállítás időpontjával kapcsolatban.

Szolgáltató postafiókcímre nem teljesít kiszállítást.


Szállítás bruttó költsége

 

1.      GLS CsomagPontra történő szállítási díj: 

1 - 5.000 Ft között                             1.590 Ft

5.000 - 9.990 Ft között                      1.150 Ft
9.990Ft - 19.990 Ft között                 790 Ft

19.990 Ft felett                                  Ingyenes

 

2.      GLS futárszolgálattal házhoz történő szállítási díj:

1 - 5.000 Ft között                             1.590 Ft

5.000 - 9.990 Ft között                      1.460 Ft
9.990Ft - 19.990 Ft között                 1.150 Ft

19.990 Ft felett                                  Ingyenes

Amennyiben vásárlását nem előre utalással, vagy online bankkártyás fizetéssel egyenlíti ki, utánvét kezelési költséget számol fel szolgáltató, melynek díja: 370 Ft.

Ha a termék normál csomagként nem kézbesíthető a mérete vagy a jellege miatt, terjedelmes szállítási pótdíjat számítunk fel, melynek összegét a termék adatlapján és a rendelés összesítőben is feltüntetjük. A terjedelmes, raklapos szállítási pótdíj mértéke változó, 500 forint-tól 4000 forint-ig terjedhet. Ilyen esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.


A szállítás költségét az ÁSZF, a kosár összesített összege, és a számla is tartalmazza.

A rendszer által kiszámolt pontos szállítási költség tartalmazza (a szolgáltatás részeként) a 30 kg-nál könnyebb termékek Felhasználó által kijelölt helyre történő szállítását, továbbá a csomagolóanyagokat. Nem tartalmazza a termékek helyszínen történő összeszerelésének, bekötésének, stb. egyéb költségét! A 30kg-nál nehezebb termékek esetében a szállítási díj a kapuig szól.